نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

جنگ مربیان و مدعیان در ایستگاه پلی آف لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۹۷۶۰۳
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
جنگ مربیان و مدعیان در ایستگاه پلی آف لیگ برتر فوتسال
رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به خط پایانی دور گروهی رسیده و تکلیف بازی های مرحله بعد مشخص شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در آستانه پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان، تکلیف تیم‌های صعودکننده به مسابقات مرحله حذفی مشخص شد. با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی دنبال شد که تیم‌ها برخلاف فصول گذشته در ۲ گروه تقسیم شدند و مقرر شد تا ۴ تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود کنند و در واقع فصل بعدی رقابت‌ها نیز با حضور ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی دنبال شود.

در آستانه برگزاری هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان (به همراه برگزاری ۴ مسابقه از هفته‌های دوازدهم و سیزدهم)، تکلیف ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی مشخص شده و با توجه به چینش جدول مرحله یک چهارم نهایی، دوئل‌های این مرحله نیز تعیین تکلیف شده است. تیم‌های پالایش نفت آبادان، پیکان تهران و نصر فردیس کرج در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی، صعودی زودهنگام را به مرحله یک چهارم نهایی داشتند.

در هفته‌های گذشته نیز ملی حفاری اهواز، بوتا پلاس ایرانیان، مس رفسنجان، فرهان ملارد و پویندگان صنعت فجر شیراز هم به جمع تیم‌های مرحله حذفی صعود کرده اند. البته هنوز با توجه به نامشخص بودن زمان برگزاری مسابقات معوق از هفته‌های دوازدهم و سیزدهم، زمان دقیق برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی مشخص نیست؛ اما احتمالا این رقابت‌ها هفته اول اسفند برگزار می‌شود.

پالایش نفت آبادان- مس رفسنجان

طبق شرایط جدول در مرحله پلی آف تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، صدرنشین گروه «الف»، باید به مصاف تیم چهارم گروه «ب» یعنی مس رفسنجان برود؛ دیداری که دست کم روی کاغذ از جذابیت‌های اسمی جالبی برخوردار است. هم نفت و هم مس، ۲ تیم ریشه دار در فوتسال بانوان هستند و اگرچه فراز و فرود زیادی طی سال‌های اخیر در جدول داشتند، اما همواره تیم داری کردند. نفت آبادان امسال با هدایت نرگس علوانی و بهره مندی از بازیکنانی، چون فهیمه زارعی، کافیه هزاریان و زهرا کیانی توانست در گروه «الف» مسابقات با ۳۴ امتیاز مقتدرانه صدرنشین شود. نفت تنها تیم بدون باخت دور گروهی لیگ برتر فوتسال زنان بوده است.

بوتاپلاس- ملی حفاری اهواز

تیم نوظهور بوتاپلاس ایرانیان که از استان البرز در لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت کرده است، در دور گروهی توانست عملکرد خوبی داشته باشد و بعد از نفت آبادان در جایگاه دوم گروهش بایستد. این تیم با هدایت مریم فرید و بهره مندی از بازیکنانی، چون فاطمه ارژنگی، الهام عسگری و مبینا نعمانی، شرایط خوبی در رقابت‌های این فصل داشته و در مقابل رقیبش در این مرحله یعنی ملی حفاری با سرمربی بومی خود فروزان سلیمانی در پی آبروداری در لیگ برتر فوتسال است.

پیکان تهران- پویندگان شیراز

صدرنشین گروه «ب» رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم پیکان، باید در این مرحله به مصاف تیم چهارم گروه «الف» یعنی پویندگان صنعت فجر شیراز برود؛ دیداری که روی کاغذ برای شاگردان سرمربی باتجربه پیکان یعنی نیلوفر اردلان بازی آسانی به شمار می‌رود. پیکان تیمی تا بن دندان مسلح است که علاوه بر بهره مندی از سرمربی کارکشته و باتجربه، از بازیکنانی، چون نسیمه غلامی، فائزه کمالی، اعظم آخوندی، فاطمه اعتدادی و... که هر کدام برای خودشان یک تیم هستند، استفاده می‌کند.

نصر فردیس کرج – فرهان ملارد

دیدار پایانی این مرحله، بازی میان شاگردان فاطمه شریف و فرشته بابایی است. فاطمه شریف، سرمربی مشهدی نصر فردیس، با تیمش امسال هیاهوی زیادی در لیگ برتر به پا کرده و تیمش یکی از مدعیان اصلی فتح جام است. شاگردان شریف در نصر فردیس هم بازیکنانی شناخته شده برای فوتسال خراسان هستند؛ همان‌ها که سال قبل با تیم هیئت فوتبال استان در لیگ برتر عملکرد نسبتا قابل قبولی داشتند، اما از رسیدن به جام بازماندند.

سارا شیربیگی، فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و نسا احدی و... چند بازیکن باکیفیت و ملی پوش این تیم هستند. در مقابل، فرهانی‌های شهر ملارد با سرمربی باانگیزه خود به دنبال شگفتی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->